V sekcii Servis nájdete tieto stránky:
Ako na opravu načúvacích prístrojov
Keď načúvacie prístroje prestanú fungovať, je to nepríjemné. Ale, aj to sa môže niekedy stať.
My sme tu však pre vás aj v týchto prípadoch.
Poskytujeme dva typy opráv
Záručná oprava
Na načúvacie prístroje poskytujeme záruku 24 mesiacov od dátumu predaja prístroja koncovému užívateľovi. Ten je výdajňou audio-protetických zdravotníckych pomôcok zaznamenaný do záručného listu, ktorý je súčasťou užívateľskej príručky načúvacích prístrojov.
Záruka je neplatná pri chemickom, mechanickom či tepelnom poškodení načúvacieho prístroja užívateľom, ďalej pri zatečení ušným mazom či inou tekutinou. Záruka sa vzťahuje na všetky poruchy nezavinené užívateľom načúvacích prístrojov.
Na pozáručnú výmenu elektroniky sa vzťahuje záruka v lehote 6 mesiacov.
Pozáručná oprava
Načúvacie prístroje po záruke sa opravujú podľa stanoveného postupu servisného miesta.
Dodanie načúvacích prístrojov na servis
Svoje načúvacie prístroje nám môžete doručiť na servis dvomi spôsobmi:
- Osobne na servisných miestach
- Poštou alebo iným prepravcom
Návšteva servisného miesta
Pre používateľa načúvacích prístrojov je pohodlnejšie navštíviť servisné miesto osobne. Často sa stáva, že načúvací prístroj nepotrebuje servis, ale len úpravu nastavení. A to môžeme urobiť priamo na mieste.
Pred návštevou ktorejkoľvek pobočky sa, prosím, telefonicky objednajte.
Vo všetkých našich pobočkách sa nachádzajú servisné miesta. Ich kontaktné údaje a otváracie hodiny nájdete kliknutím na mesto, v ktorej sa vami preferovaná pobočka nachádza.
BRATISLAVA
Akustik plus s. r. o.
Výdajňa audio-protetických zdravotníckych pomôcok značky Phonak
Adresa:
Ako sa k nám dostanete:
- príchod z Hlavnej stanice električkou č. 2, zastávka "Blumentál"
- z mesta Ružinov električkou č. 4 alebo č. 9
Telefón: +421 255 424 272, mobil: +421 910 922 404
E-mail: vydajna.bratislava@akustik.sk
Na pobočke je možné za služby a tovar platiť bezhotovostne.
Pred osobnou návštevou pobočky je nutné sa vopred objednať.
Otváracia doba
Predpoludním | Popoludní | |
Pondelok | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 16:00 hod. |
Utorok | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 16:00 hod. |
Streda | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 16:00 hod. |
Štvrtok | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 16:00 hod. |
Piatok | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 15:00 hod. |
Navštívili sme pobočku Akustik Plus v Bratislave. Ďakujeme za ľudský a profesionálny prístup audioprotetického poradca. Trpezlivo dnes vysvetľoval mojej starej mame všetko ohľadne prechodu na nový načúvací prístroj, ohľadne starostlivosti a údržby. Celkovo aj dámy na recepcii, či už osobne alebo telefonicky, boli veľmi milé a nápomocné 🙂
Ivana C. (Zdroj: recenzie z Google)
TRNAVA
Akustik plus s. r. o.
Prevádzka pre predaj a servis zariadení značky Phonak
Adresa:
Tamaškovičova 2742/17, 917 01 Trnava (1. poschodie)
Telefón: +421 904 269 730
E-mail: helpdesk.phonak@akustik.sk
Na pobočke je možné za služby a tovar platiť bezhotovostne.
Pred osobnou návštevou pobočky je nutné sa vopred objednať.
Otváracia doba
Predpoludním | Popoludní | |
Pondelok | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 16:00 hod. |
Utorok | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 16:00 hod. |
Streda | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 16:00 hod. |
Štvrtok | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 16:00 hod. |
Piatok | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 15:00 hod. |
ŽILINA
Artsonic s. r. o.
Servisné a poradenské centrum značky Phonak
Adresa:
Zdravotnícke stredisko MediHouse
Vojtecha Spanyola 63, 010 01 Žilina
Telefón: +421 903 623 856
E-mail: recepcia.zilina@artsonic.sk
Na pobočke je možné za služby a tovar platiť bezhotovostne.
Pred osobnou návštevou pobočky je nutné sa vopred objednať.
Otváracia doba
Predpoludním | Popoludní | |
Pondelok | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 16:00 hod. |
Utorok | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 16:00 hod. |
Streda | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 16:00 hod. |
Štvrtok | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 16:00 hod. |
Piatok | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 15:00 hod. |
BANSKÁ BYSTRICA
Akustik plus s. r. o.
Výdajňa audio-protetických zdravotníckych pomôcok značky Phonak
Adresa:
Sládkovičova 7, 974 05 Banská Bystrica
Telefón: +421 486 195 140, mobil: +421 903 583 316
E-mail: vydajna.banska@akustik.sk
Na pobočke je možné za služby a tovar platiť bezhotovostne.
Pred osobnou návštevou pobočky je nutné sa vopred objednať!
Otváracia doba
Predpoludním | Popoludní | |
Pondelok | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 16:00 hod. |
Utorok | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 16:00 hod. |
Streda | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 16:00 hod. |
Štvrtok | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 16:00 hod. |
Piatok | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 15:00 hod. |
Musím pochváliť super prístup v pobočke v Banskej Bystrici. Zamestnanci v nej sú milí, ochotní, trpezliví. Poradia, nechajú vyskúšať načúvacie prístroje, poučia... Chodievame už len sem.
Ivana C. (Zdroj: recenzie z Google)
KOŠICE
Akustik plus s. r. o.
Výdajňa audio-protetických zdravotníckych pomôcok značky Phonak
Nová adresa:
Krivá 21, 040 01 Košice (prízemie, dvere č. 133)
Telefón: +421 557 287 802, +421 910 429 968
E-mail: vydajna.kosice@akustik.sk
Na pobočke je možné za služby a tovar platiť bezhotovostne.
Pred osobnou návštevou pobočky je nutné sa vopred objednať.
Otváracia doba
Predpoludním | Popoludní | |
Pondelok | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 16:00 hod. |
Utorok | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 16:00 hod. |
Streda | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 16:00 hod. |
Štvrtok | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 16:00 hod. |
Piatok | 9:00 - 12:00 hod. | 12:30 - 15:00 hod. |
Ďakujem skvelému tímu v Košiciach. Veľmi mi pomohli, perfektný servis. Odporúčam každému.
Ivana C. (Zdroj: recenzie z Google)
Zaslanie načúvacích prístrojov na servis
Svoje načúvacie prístroje pošlite ideálne na pobočku, kde ste ich zakúpili. Adresu pobočky nájdete kliknutím na mesto pobočky vyššie.
Predtým si prečítajte pokyny, ako poslať načúvací prístroj do servisu.
Ako správne zaslať načúvacie prístroje na servis
Svoje načúvacie prístroje pošlite ideálne na pobočku, kde ste ich zakúpili. Adresu pobočky nájdete kliknutím na mesto pobočky vyššie.
- Uistite sa, že vlastníte načúvací prístroj značky Phonak. Informácie zistíte z užívateľskej príručky alebo z dokladu o kúpe.
- Vyplňte sprievodku k servisu (nižšie nájdete popis, ako to urobiť).
- Alternatívou k bodu 2 je spísanie vlastného sprievodného listu, ktorý bude obsahovať vaše meno, adresu, telefónne číslo, e-mailovú adresu a popis chýb/problémov, ktoré prístroj vykazuje. Kontakty sú dôležité pre informovanie klienta o cene opravy a pre následné spätné zaslanie načúvacích prístrojov.
- Pripravte si načúvacie prístroje, záručný list, riadne vyplnenú sprievodku k servisu alebo sprievodný list, pevnú škatuľku a výplňový materiál na jej vystlanie.
- Všetko poriadne zabaľte. To znamená, že načúvacie prístroje vložíte do pevnej škatuľky vystlanej výplňovým materiálom (bublinkovou fóliou, novinami) tak, aby nenarážali do seba alebo do stien škatuľky.
- Zašlite akoukoľvek prepravnou spoločnosťou na adresu vami vybranej pobočky Akustik plus s. r. o. Odporúčame balík poistiť do výšky približnej ceny načúvacích prístrojov.
Ako na sprievodku k servisu
Máte dve možnosti:
- Stiahnite si ju TU a vytlačte. Potom ju vyplňte ručne a vložte do krabice s načúvacími prístrojmi, ktoré posielate na servis.
- Alebo vyplňte sprievodku online. Na fyzický sprievodný list zasielaný spolu s načúvacími prístrojmi určenými na servis potom potrebujeme len vaše meno a telefónne číslo. Kópiu online sprievodky zašleme po vyplnení na váš e-mail (skontrolujte si tiež priečinky s propagačnými akciami alebo spamom).
Nefungujú vaše načúvacie prístroje správne a chcete sa najprv poradiť s naším audioprotetickým technikom, než ich pošlete do servisu? Najskôr vyplňte servisný dotazník.